Довідку про відсутність заборгованості з податків можна отримати не виходячи з дому.
З метою забезпечення належного сервісного обслуговування платників податків на веб-порталі ДФС України функціонує електронний сервіс «Електронний кабінет платника», за допомогою якого усі суб’єкти господарювання можуть не відвідуючи Центри обслуговування платників реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування, що значно поліпшує якість надання адміністративних послуг та економить витрати часу на їх отримання.
Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет, безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Тут платникам надано можливість надіслати запит на отримання інформації, заяву на реєстрацію платником окремих податків, отримати відповідь, зареєструвати податкові накладні чи розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, скористатися іншими електронними сервісами та отримати потрібну і корисну інформацію.
Нерідко в платників податків виникає необхідність підтвердити держоргану, банку або контрагенту відсутність заборгованості перед бюджетом, підтверджуючим документом в такому випадку стає довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби.
Зокрема за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» з використанням ЕЦП будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів можна надіслати заяву та отримати довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу.
Суб’єкти сфери публічних закупівель, а також будь-які зацікавлені органи/суб’єкти у загальнодоступній частині "Електронного кабінету платника", вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, після застосування фільтрів для пошуку «Індивідуальний податковий номер», «Номер довідки», «Дата довідки» мають можливість переглянути видані платникам довідки та/або завантажити довідку у вигляді файла з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючою органу.
Таким чином, серед переваг використання саме електронного кабінету платника для отримання Довідки варто відмітити:
можливість на безоплатній основі працювати в ЕКП у щоденному цілодобовому режимі;
скорочення до мінімуму контакту платників з органами ДФС;
економити свій час не відвідуючи орган ДФС;
отримувати потрібну інформацію в режимі реального часу;
можливість задовольнити запити платників з найвіддаленіших куточків України.
У 2017 році роботодавцям-порушникам донараховано до сплати 819 млн. грн.
Протягом 2017 року роботодавцям, які порушували податкове законодавство при виплаті заробітної плати та інших доходів фізичним особам, донараховано до сплати 819 млн. грн.. Про це повідомив директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.
За його словами, із загальної донарахованої суми майже 664 млн. грн. складає податок на доходи фізичних осіб, 122 млн. грн. – єдиний внесок та понад 33 млн. грн. – військовий збір.
Загалом під час перевірок порушення законодавства встановлено в 60% перевірених суб’єктів господарювання.
За рахунок вжитих заходів податкового контролю було виявлено близько 5 тис. найманих осіб, праця яких використовувалася роботодавцем без оформлення трудових відносин.
Павло Дроняк також розповів, що фахівці ДФС у складі робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, створених за ініціативою місцевих органів виконавчої влади, здійснювали обстеження виробничих, торгових приміщень юридичних та фізичних осіб, місць здійснення підприємницької діяльності. За результатами проведеної роз’яснювальної роботи роботодавці уклали додатково майже 41 тис. трудових угод з найманими працівниками.
За результатами вжитих органами ДФС заходів залучено до державної реєстрації майже 26 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації. До бюджету додатково сплачено понад 19 млн. грн. податків.
(Інформація прес-служби ДФС України).
Січневі надходження від платників Дніпропетровщини: понад 6,4 млрд. грн. податків і митних платежів до бюджетів усіх рівнів та 917 млн. грн. ЄСВ
У першому місяці 2018 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено в бюджети усіх рівнів 6 млрд. 433,6 млн. грн., що майже на 2 млрд. грн. більше, ніж у січні 2017 року. Про це проінформувала керівник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.
Так, до державного бюджету впродовж січня 2018 року спрямовано 4 млрд. 827,7 млн. грн., що на 1 млрд. 634,4 млн. грн. більше, ніж за відповідний період 2017 року.
Січневі надходження поточного року до місцевих бюджетів Дніпропетровського регіону склали 1 млрд. 605,9 млн. грн. Це на 346,5 млн. грн. більше фактичних надходжень першого місяця 2017 року.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 917,0 млн. грн. Порівняно з 2017 роком надходження зросли на228,1 млн. грн.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
На Дніпропетровщині директор підприємства, який ухилився від сплати ПДВ, добровільно відшкодує збиток державі
У Дніпропетровській області слідчим управлінням ГУ ДФС направлено до суду обвинувальний акт стосовно директора підприємства, яке обвинувачується в ухиленні від сплати податку на додану вартість в особливо великих розмірах.
У ході досудового слідства було встановлено, що службові особи підприємства шляхом безпідставного формування податкового кредиту з ПДВ на загальну суму 3,4 млн. грн. з урахуванням неіснуючих господарських операцій з суб'єктами підприємницької діяльності умисно ухилилися від сплати податку на додану вартість в особливо великих розмірах.
Для відшкодування завданих державі збитків директор підприємства уклав угоди зі слідством. Внаслідок таких заходів, вжитих податковою міліцією, частина суми, а саме 843 тисячі гривень вже відшкодовано до бюджету.
Обвинувальний акт направлено до суду.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
Податківці в Дніпрі виявили 8 нелегальних автозаправок
Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області припинили незаконну діяльність восьми автозаправних пунктів.
У ході операції "Акциз-2018" було встановлено, що на заправках, розташованих на території м. Дніпро, здійснюється незаконна реалізація нафтопродуктів і скрапленого газу. Заправки працювали без будь-яких дозвільних документів.
У результаті проведених двох обшуків було виявлено та вилучено нафтопродукти і скраплений газ (пропан-бутан) на загальну суму 2,2 млн. грн., а також обладнання, яке використовувалося в незаконній діяльності, вартістю 2,7 млн. грн. Всього вилучено товарно-матеріальних цінностей на загальну суму 4,9 млн. гривень.
Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.
Проводяться подальші заходи щодо встановлення походження сировини, яка реалізовувалася, і осіб, причетних до незаконної діяльності зазначених автозаправок.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
ДФС: У січні до зведеного бюджету надійшло 65,8 млрд. грн.
За оперативними даними у січні 2018 року до зведеного бюджету надійшло (сальдо) 65,8 млрд. грн. До державного бюджету забезпечено 50,7 млрд. грн., до місцевих бюджетів – 15,0 млрд. гривень.
Довідково: надходження (збір) до зведеного бюджету у січні 2018 року склали 77,8 млрд. грн. (+9,7 млрд. грн. або +14,3 відс. до аналогічного періоду 2017 року), у т. ч. до державного бюджету – 62,7 млрд. гривень.
Надходження (сальдо) до загального фонду державного бюджету за перший місяць 2018 року склали 48,1 млрд. грн., індикативні показники Міністерства фінансів України виконано на 100,5 відс., додатково забезпечено 0,3 млрд. гривень.
У повному обсязі виконано завдання Міністерства фінансів України з податку на додану вартість із ввезених на територію України товарів – 112,9 відс. (+2,5 млрд. грн.), податку та збору на доходи фізичних осіб – 106,6 відс. (+0,4 млрд. грн.), ввізного мита – 125,9 відс. (+0,4 млрд. грн.), податку на прибуток підприємств – 155,8 відс. (+0,5 млрд. грн.), акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) – 135,0 відс. (+0,4 млрд. грн.) тощо.
У розрізі основних платежів у січні 2018 року приріст до січня 2017 року забезпечено з податку на додану вартість із ввезених на територію України товарів – на 44,1 відс. (+6,7 млрд. грн.), податку та збору на доходи фізичних осіб – на 28,7 відс. (+1,3 млрд. грн.), ввізного мита – на 35,4 відс. (+0,4 млрд. грн.), податку на прибуток підприємств – у 3,5 раза (+1,1 млрд. грн.) тощо.
З початку року платникам податків на рахунки відшкодовано 12,0 млрд. грн. податку на додану вартість.
Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 15,2 млрд. грн., що на 4,1 млрд. грн. більше січня 2017 року.
(Інформація прес-служби ДФС України).
У 2017 році мешканці Дніпропетровщини скористалися сервісом ДФС України «Пульс» 260 разів
Впродовж січня – грудня минулого року на телефонний номер сервісу ДФС України „Пульс” від громадян Дніпропетровської області надійшло 260 звернень, які вчасно розглянуті та вирішені позитивно.
Наразі майже дві третини дзвінків стосувалися питання щодо подання звітності та реєстрації накладних (166 звернень). Крім того, 41 звернення стосувалось організації роботи територіальних органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області. З приводу роботи системи електронного адміністрування ПДВ звернулися 28 платників тощо.
Нагадаємо, номер телефону сервісу ДФС України «Пульс» 0-800-501-007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).
Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?
Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.
Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.
Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».
Які дії платника, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?
Необхідно перевірити:
- який ключ ЕЦП використовується першим? (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);
- правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).
- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.
У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.
Актуально для платників податків!
Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.
Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).
Щодо розділу «Ставки податків і зборів»
Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.
Про електронний сервіс ДФС «Акредитований центр сертифікації ключів»
Нікопольська ОДПІ нагадує, що про порядок отримання безкоштовних послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), які надають пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (далі – АЦСК ІДД ДФС), можна дізнатись за допомогою електронного сервісу Державної фіскальної служби України «Акредитований центр сертифікації ключів», що розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (http://sfs.gov.ua).
Безкоштовне надання послуг ЕЦП здійснюється АЦСК ІДД ДФС органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам.
Робота АЦСК ІДД ДФС забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом, у складі якого використовуються програмно-апаратні рішення, які забезпечують високий рівень надійності захисту інформації.
До послуг ЕЦП, які надаються АЦСК ІДД ДФС належать:
- реєстрація заявників;
- надання у користування надійних засобів ЕЦП;
- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;
- надання послуги фіксування часу;
- консультативні послуги у сфері ЕЦП за зверненням підписувачів.
Переглянути перелік документів для отримання послуг ЕЦП та завантажити форми реєстраційних документів разом зі зразками їх заповнення платники можуть у розділі «Реєстрація користувачів» головної сторінки офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС за посиланням: http://acskidd.gov.ua/r_kor
Антикорупційний сервіс «Пульс»
З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.
Більше інформації шукайте в розділі Податкова інформує
Сектор організації роботи