До уваги платників! Вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення та щодо діяльності ДФС України
До уваги платників! Вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення
Нікопольська ОДПІ доводить до відома платників, що 15.02.2018 вийшло оновлення «Єдиного вікна подання електронної звітності» версії 1.26.3.0.
З доповненням до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.26.3.0 станом на 15.02.2018 (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2017 року по 15.02.2018 року включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.26.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними) можливо ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:
http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/
Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?
Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.
Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.
Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».
Які дії платника, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?
Необхідно перевірити:
- який ключ ЕЦП використовується першим? (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);
- правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).
- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.
У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.
За перший місяць 2018 року місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали понад 1,6 млрд. грн.
Місцеві скарбниці області у січні 2018 року отримали 1 млрд. 605,8 млн. грн. податкових надходжень, що на 346,3 млн. грн. більше фактичних надходжень 2017 року.
Тенденцію до збільшення надходжень місцевих бюджетів на Дніпропетровщині фіксують уже кілька років поспіль.
«Такому стабільному і ритмічному забезпеченню коштами місцеві бюджети, ми завдячуємо, насамперед, працюючим мешканцям Дніпропетровщини та сумлінним роботодавцям, котрі у першому місяці поточного року сплатили 937,0 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб. Землекористувачі спрямували до бюджетів області 277,9 млн. грн. плати за землю. Окрім того, підприємці – спрощенці поповнили бюджет краю на 233,3 млн. грн. єдиним податком. У всіх випадках йдеться про збільшення платежів до місцевих бюджетів області у порівнянні з січнем минулого року», - зазначила очільник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області ).
Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області прийнято участь у засіданні Комісії по легалізації трудових відносин у місті Дніпро
У міській раді міста Дніпро відбулося засідання Комісії з питань проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо додержання законодавства про працю за участі в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірини Сікіріної та начальника управління податків та зборів з фізичних осіб ГУ ДФС області Владислава Воінова.
На зустрічі запрошено представників суб’єктів господарювання, які мають дозволи або декларації на початок виконання будівельних робіт у місті Дніпро. Забудовникам нагадали про необхідність правильного та своєчасного оформлення найманих працівників на будівельні роботи. Це пов’язано із соціальним захистом працівників і зі своєчасною та у повній мірі сплатою податків.
Ірина Сікіріна зазначила, що: «Податок на доходи фізичних осіб - один з основних бюджетоутворюючих податків, тож від його сплати в значній мірі залежить наповнення місцевого бюджету. Але головне, це соціальний захист працівників, адже лише легальне оформлення на роботу дозволяє розраховувати на виплати по соціальному страхуванню, нарахування пенсійного стажу, повернення за наслідками декларування про доходи за минулий рік коштів».
Роботодавцям нагадали, що оформлення працівника на роботу, відповідно чинного законодавства, забезпечує стабільне надходження коштів до єдиного загальнообов’язкового соціального фонду.
Власниками безкоштовних ключів від ДФС у січні стали 35,1 тис. клієнтів
Протягом січня 2018 року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС скористалися 35,1 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано 96,9 тис. електронних ключів.
Як і раніше, переважну більшість користувачів складають фізичні особи. У січні 25,9 тис. таких осіб отримали 54 тис. посилених сертифікатів.
Кількість юридичних осіб, які скористалися послугами центру, склала 9,2 тис. осіб. Їм видано 42,9 тис. цифрових підписів.
Загалом з початку діяльності Центром видано 6,2 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів. Зокрема, у 2017 році за електронним ключами звернулися 303 тис. клієнтів, з яких 73,3 тис. юридичних осіб та 229,7 тис. фізичних. Їм видано понад 1 млн. посилених сертифікатів. Фізичні особи отримали 480,6 тис. ключів, юридичні – 522,2 тис.
Всі цифрові підписи клієнти Акредитованого центру сертифікації ДФС отримують безкоштовно, на відміну від комерційних центрів, де ця послуга є платною.
Видані центром ключі електронного цифрового підпису дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів ДФС, а й до органів державної статистики та Пенсійного фонду України.
Отримати посилені сертифікати відкритих ключів можна у відокремлених пунктах реєстрації користувачів, які розміщені у кожному регіоні.
Детальну інформацію про Акредитований центр сертифікації ключів ДФС, графік роботи його пунктів реєстрації можна за посиланням http://acskidd.gov.ua/.
(Інформація прес-служби ДФС України).
Структура наповнення бюджету за рахунок адміністрування митних платежів
У січні 2018 року Дніпропетровська митниця ДФС скерувала до Державного бюджету України митних платежів у сумі 1 млд. 988,5 млн. грн., що на 71,5%, або на 829,0 млн. грн. більше, ніж у січні 2017 року.
Показник середньоденних надходжень у січні 2018 року становив 99,4 млн. грн., що на 71,5%, або на 41,5 млн. грн. більше від середньоденних надходжень січня минулого року.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області ).
У січні завдяки слідчим ДФС Дніпропетровщини бюджету відшкодовано 1 млн. 722 тис. грн. збитків від фінансових злочинів
Протягом січня 2018 року слідчі Головного управління ДФС у Дніпропетровській області розслідували 249 кримінальних проваджень, з яких 131 - прийнято до провадження у поточному році.
Досудове розслідування закінчено з 15 кримінальних проваджень, з яких до суду направлено - 10. З обвинувальним актом до судових інстанцій скеровано 8 проваджень, а також 2 кримінальних провадження направлено до суду з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності. Ще 5 кримінальних проваджень закрито.
Крім того, за перший місяць 2018 року за підслідністю направлено 100 кримінальних проваджень, приєднано до інших проваджень 10 кримінальних проваджень.
Завдяки розслідуваним справам слідчими ДФС Дніпропетровської області впродовж січня поточного року встановлено нанесених державі збитків у сумі 2 млн. 509 тис. грн., з яких 1 млн. 722 тис. грн. вже відшкодовано бюджету.
(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області ).
Актуально для платників податків!
Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.
Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс
З метою якісного обслуговування платників податків та забезпечення умов для швидкого та комфортного процесу адміністрування податків на офіційному веб-порталі ДФС України запроваджено 14 сервісів, якими сьогодні користуються більшість платників податків. Одним з них є загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (далі - «ЗІР»).
Робота «ЗІР» направлена на забезпечення платників податків своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією. Інформаційне наповнення «ЗІР» здійснюється на підставі функціональних повноважень органів ДФС, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру та, з метою мінімалізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.
Сервіс забезпечує можливість пошуку інформації по певному податку, напрямку діяльності, у т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, розміщених в Базі знань, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використання Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів, а в перспективі запровадження інтерактивних посилань на взаємопов’язані документи.
Більш детально про роботу «ЗІР» можна дізнатися на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: zir.sfs.gov.ua.
В ЗІР функціонує розділ з митною інформацією
Нікопольська ОДПІ нагадує, що в ЗІР функціонує розділ «Інформація з питань митної справи».
Зауважимо, що новий розділ спрямований на покращення орієнтації користувачів ресурсу в інформації за напрямом «Митна справа». Він містить графічні та текстові інформаційні матеріали з питань митного законодавства. Це – матеріали щодо заповнення граф митної декларації, довідкові таблиці стосовно завершення митних режимів та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо.
Варто зазначити, що на сьогодні ЗІР об’єднує в собі майже 5 тисяч чинних запитань-відповідей, 668 нормативних та інформаційних документів, 807 витягів з письмових консультацій, підготовлених ІДД ДФС на типові звернення суб’єктів господарювання та громадян. Крім того, ресурс надає можливість ознайомитись зі ставками загальнодержавних і місцевих податків та зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, змінами в законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС.
Розміщена в ЗІР інформація постійно актуалізується та систематизується для оптимального сприйняття.
Нагадуємо, що скористатись ЗІР можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: «Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс», або за електронною адресою: http://zir.sfs.gov.ua.
У «ЗІР» функціонує розділ «Електронний цифровий підпис»
Нікопольська ОДПІ інформує, що в електронному сервісі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Загальнодоступний інформаційно - довідковий ресурс» («ЗІР») функціонує розділ «Електронний цифровий підпис».
Цей розділ містить:
- актуальні запитання щодо послуг електронного цифрового підпису;
- інформацію щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) за посиланням www.acskidd.gov.ua;
- місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts;
- можливість переходу до усіх запитань-відповідей за напрямком «Електронний цифровий підпис».
Нагадуємо, що скористатись електронним сервісом «ЗІР» можна на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС або за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.
Щодо розділу «Ставки податків і зборів»
Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.
Про електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що на офіційному веб-порталі ДФС України діє електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».
Цей сервіс надає можливість отримати інформацію про назву платника податків (у разі його пошуку за кодом ЄДРПОУ) та про перебування його на обліку в органах ДФС, а також перевірити надійність ділових партнерів, як фізичних так і юридичних осіб, у частині сумлінності сплати ними податків до бюджету, тобто наявності/відсутності податкового боргу.
Для цього достатньо знати код згідно з ЄДРПОУ – для юридичної особи (реєстраційний номер облікової картки платника податків – для фізичної особи) або точну назву партнера, ввести відому інформацію в одне з відповідних полів. За цією інформацією система здійснить пошук з баз даних, доступних для публічного використання, та повідомить про результати пошуку.
Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників у центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.
Антикорупційний сервіс «Пульс»
З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.
Більше інформації шукайте в розділі Податкова інформує
Сектор організації роботи