• Головна
  • Граничні строки подання податкової декларації про майновий стан і доходи та інші новини щодо діяльності ДФС України
13:31, 23 січня 2018 р.

Граничні строки подання податкової декларації про майновий стан і доходи та інші новини щодо діяльності ДФС України

Граничні строки подання податкової декларації про майновий стан і доходи

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з початку року стартувала кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами – платниками податків протягом 2017 року, під час якої окремі категорії фізичних осіб:

- зобов’язані подати податкову декларацію про майновий стан та доходи (далі – Декларація) за 2017 рік та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору;

- мають право подати декларації для отримання податкової знижки.

За словами начальника управління організації роботи Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипової, граничні терміни подання Декларації:

- для фізичних осіб – підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року). Останній день подання Декларації за 2017 рік – 09.02.2018.

Звертаємо увагу, що фізичні особи – підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) у річній Декларації поряд з доходами від підприємницької діяльності мають зазначити інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.

 - для фізичних осіб – підприємців, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням, – протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Увага! У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

 - для громадян, які зобов’язані згідно з Податковим кодексом України подати податкову декларацію, і осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, – до 1 травня року, що настає за звітним.

Важливо! Якщо останній день строку подання Декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

 - для громадян, які мають право на податкову знижку – по 31.12.2018 (включно);

 - для фізичних осіб платників податку – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, – не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

У 2017 році місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали майже 4 млрд. грн. плати за землю

Власники та орендарі земельних ділянок Дніпропетровської області у 2017 році поповнили місцеві бюджети на 3 млрд. 974,1 млн. грн. При цьому, 3 млрд. 637,7 млн. грн. сплачено юридичними особами і 336,4 млн. грн. – фізичними особами. Фактичні показники 2016 року перевищено на 598,5 млн. грн.

Орендна плата за користування землею та земельний податок є одним з вагомих джерел наповнення місцевих скарбниць області і становить майже 20% до їх загальних надходжень.

«Позитивна динаміка у зборі плати за землю, з одного боку, є свідченням сумлінного ставлення платників області до виконання свого обов’язку щодо сплати податків, а з іншого є результатами спільних зусиль з місцевою владою регіону в напрямі легалізації земельних відносин», – відзначила очільник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

На потреби української армії у 2017 році сплачено 38,6 млн грн військового збору

За 2017 рік платниками податків Нікопольського регіону до бюджету сплачено 38,6 млн грн військового збору, або 6,3 відсотки від загальної суми надходжень до державного бюджету у 2017 році. Про це нагадав перший заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський.

Нагадаємо, платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Військовий збір, який перераховують на модернізацію та реформування української армії, сплачується у розмірі 1,5% від об’єкта оподаткування, що визначений Податковим кодексом України.

Крім заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, до об’єктів оподаткування відносяться і ряд інших. Зокрема – це орендна плата, виграші в державній або недержавній грошовій лотереї, купівля-продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини тощо.

Відповідальними за нарахування військового збору до бюджету є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків.

Стан розгляду звернень громадян за січень - грудень 2017 року

З початку року до Нікопольської ОДПІ надійшло 6 письмових звернень громадян, що на 17 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року (23). Про це повідомила заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна.

Найчастіше у зверненнях громадяни порушували наступні питання:

- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків;

- інформування про ухилення від сплати податків;

На всі звернення громадян було надано ґрунтовні відповіді без порушень термінів чинного законодавства.

У Центрах обслуговування платників Нікопольського регіону отримали адміністративні та інші послуги понад 355 тисяч платників

Як повідомила заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна, за січень - грудень 2017 року до Центрів обслуговування платників податків Нікопольського регіону за наданням адміністративних та інших послуг звернулось майже 355 тисяч платників. Найчастіше громадяни відвідують ЦОП для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (11759). Також зареєстровано 1342 платників єдиного податку, надано 2117 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 1860 книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат суб’єктів господарювання, зареєстровано 1469 книг обліку розрахункових операцій.

Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. Тут видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, забезпечується швидкий доступ до інформації.

УВАГА!!! Змінено бюджетні рахунки для сіл, селищ і міст, що об’єднались у територіальні громади

На Нікопольщині триває процес децентралізації та у зв’язку з цим об’єднання територіальних громад сіл, селищ та міст регіону. Відтак відповідно до вимог Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» у органах Державної казначейської служби України з 01.01.2018 відкриваються нові рахунки для зарахування надходжень до новоутворених об’єднаних територіальних громад, місцеві ради яких набули повноважень за результатами місцевих виборів, що відбулися у 2017 році. Разом із тим попередні рахунки, що були відкриті для сіл, селищ, міст, що увійшли до складу об’єднаних територіальних громад, починаючи з 01.01.2018 закрито. Про це повідомила начальник відділу моніторингу доходів та обліково-звітних систем Нікопольської ОДПІ Ярина Кальник.

Отож, шановні платники, будьте уважними! І задля недопущення випадків помилкової сплати податків і зборів на неправильні бюджетні рахунки з подальшими негативними наслідками як для бюджету ОТГ, так і для суб’єкта господарювання, що помилився, дізнайтесь реквізити відкритих в органах Казначейства рахунків на веб-порталі ДФС України в рубриці «Бюджетні рахунки» за гіперпосиланням http://dp.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

Уряд схвалив зміни до Податкового кодексу щодо Тимчасового реєстру заяв з повернення ПДВ

Кабінет Міністрів України схвалив зміни до Податкового кодексу України, які врегульовують порядок відшкодування сум податку на додану вартість за заявами, поданими до 1 лютого 2016 року, та по яким суми ПДВ станом на 1 січня 2017 року не були відшкодовані.

Весь обсяг невідшкодованого ПДВ буде вноситися з урахуванням узгодження до Тимчасового реєстру, формуватися та повертатися платникам у хронологічному порядку надходження заяв.

Основними умовами є відшкодування платникам сум з податку на додану вартість, щодо яких станом на 1 лютого 2017 року не закінчені процедури адміністративного або судового оскарження. При цьому враховується відображення узгодженої суми в Тимчасовому реєстрі на наступний день після отримання рішення за результатами закінчення процедури оскарження або рішення суду, що набрало законної сили.

Станом на 1 січня 2018 року вірогідна до включення в Тимчасовий реєстр сума залишку невідшкодованого ПДВ, заявлена до бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку, складала 4,7 млрд. грн.,  з цієї суми в оскарженні перебуває 4 млрд. грн.

(Інформація прес-служби ДФС України).

У промисловому фільтрі, який пересилався поштою до Великобританії, працівники Київської митниці ДФС виявили приховані цигарки

Працівники митного посту «Східний термінал» та Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксували спробу контрабандного переміщення через митний кордон України тютюнових виробів.

У відділ митного оформлення митного поста "Східний термінал" Київської митниці ДФС громадянин України подав пакет товаросупровідних документів для вивезення повітряного фільтру за межі митної території України до Великобританії.

Під час проведення перевірки фільтру на рентген-апараті митниками було виявлено, що  всередині ємкості наявні ознаки вкладення. Оскільки фільтр був завальцьований з обох боків металевими пластинами круглої форми, щоб отримати доступ до вкладення, їх довелося зняти. Після цього виявилося, що в порожнині фільтра знаходяться тютюнові вироби – 510 пачок цигарок «Rothmans».

Це свідчить, що цигарки переміщувались через митний кордон України з використанням спеціально виготовленого сховища (тайника).

Отже, громадянином вчинено дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю.

Складено протокол про порушення митних правил за ст. 483 Митного кодексу України. Тютюнові вироби та металева ємкість, в якій їх приховували, вилучено до винесення судом рішення у справі.

(Інформація прес-служби ДФС України).

На реєстрацію в ЄРПН надано 35,1 тис. податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких було зупинено

Станом на 1 грудня 2017 року Комісією ДФС з розгляду повідомлень та реєстрації податкових накладних відмовлено у реєстрації 44,8 тис. податкових накладних на суму 2,1 млрд.грн.

З них на виконання вимог Закону України від 07.12.2017 № 2245-VII  ДФС надано на реєстрацію 35,1 тис. податкових накладних/розрахунків коригування на суму 1,6 млрд.грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

З них станом на сьогодні зареєстровано 32,4 тис. податкових накладних/розрахунків коригування на суму 1,3 млрд.грн., очікує ліміту – 2,7 тис. податкових накладних/розрахунків коригування на суму 360 млн.грн.

Всього, більше 7 тисячам платників податків зареєстровано накладні згідно із Законом.

(Інформація прес-служби ДФС України).

У 2017 році внутрішньою безпекою ГУ ДФС у Дніпропетровській області перевірено 889 кандидатів на зайняття посад

З метою недопущення на вакантні та керівні посади в органах ДФС осіб, що своїми діями або вчинками можуть дискредитувати імідж служби, протягом 2017 року перевірено 889 кандидатів на працевлаштування. За підсумками перевірок 16-ти претендентам відмовлено у прийомі на службу.

Поряд з цим, в минулому році управлінням внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено 115 перевірок в територіальних підрозділах ГУ.

За результатами перевірок управлінням внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Дніпропетровській області винесено 33 подання керівникам ДПІ (ОДПІ) для вжиття заходів реагування щодо усунення недоліків та притягнення винних осіб до відповідальності; до дисциплінарної відповідальності притягнуто 26 працівників ГУ ДФС області та Дніпропетровської митниці ДФС; оголошено 19 підозр працівникам фіскальної служби; до суду скеровано 18 обвинувальних актів.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

До уваги платників податків!

Нікопольська ОДПІ інформує, що Державною фіскальною службою України на головній сторінці офіційного веб-порталу у розділі «Переліки» у січні поточного року за посиланням http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/ розміщена оновлена інформація щодо:

► Переліку вилученого митницями майна (крім конфіскованого), що передано в реалізацію, а саме:

• Майно, що перебуває в реалізації станом на початок поточного місяця (Вилучене митницями майно (крім конфіскованого), що перебуває в реалізації станом на 01.01.2018);

• Майно, що передане в реалізацію протягом поточного місяця;

► Переліку об’єктів права інтелектуальної власності, включених до митного реєстру станом на 08.01.2018;

► Переліку укладених договорів-доручень на реалізацію майна підприємств-боржників з уповноваженими організаціями;

► Переліку переданого на реалізацію майна, що перейшло у власність держави;

► Переліку товарних бірж, яким відповідно до результатів конкурсу надані ДФС України повноваження з продаж майна платників податків, що перебуває у податковій заставі, в 2018 – 2020 роках;

► Переліку суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;

► Перелік містить доставки станом на 27.12.2017.

У «ЗІР» функціонує розділ «Електронний цифровий підпис»

Нікопольська ОДПІ інформує, що в електронному сервісі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Загальнодоступний інформаційно - довідковий ресурс» («ЗІР») функціонує розділ «Електронний цифровий підпис».

Цей розділ містить:

- актуальні запитання щодо послуг електронного цифрового підпису;

- інформацію щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) за посиланням www.acskidd.gov.ua;

- місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts;

- можливість переходу до усіх запитань-відповідей за напрямком «Електронний цифровий підпис».

Нагадуємо, що скористатись електронним сервісом «ЗІР» можна на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС або за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.

Щодо розділу «Ставки податків і зборів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

Більше інформації шукайте в розділі Податкова інформує

Сектор організації роботи

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...